social media manager

Intensywny, 8-dniowy kurs, wpisujący się w najnowsze trendy komunikacji marketingowej, uwzględniający wymogi dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości cyfrowej. Skierowany jest do osób, które chcą skutecznie wykorzystać media społecznościowe w działaniach promocyjnych, zarówno na rzecz własnej marki, jak i dla klientów. 

CEL SZKOLENIA 

Naszym celem jest wyposażenie uczestników w kompleksową wiedzę i umiejętności z zakresu skutecznego wykorzystania mediów społecznościowych. Szkolenie pozwala na zrozumienie mechanizmów rządzących w social mediach, technik copywritingu, strategii komunikacyjnych, zarządzania kontem biznesowym i wiele innych.

METODY 

W trakcie szkolenia stosujemy różne metody dydaktyczne. To zarówno wykłady, prezentacje, jak i praca w grupach, analizy case study, ćwiczenia praktyczne, symulacje rozmów z klientem czy projekty indywidualne.

PROGRAM SZKOLENIA

80 godzin dydaktycznych


CZĘŚĆ I


CZĘŚĆ II


CZĘŚĆ III


CZĘŚĆ IV


CZĘŚĆ V


CZĘŚĆ VI


CZĘŚĆ VII


CZĘŚĆ VIII


KORZYŚCI 

Uczestnicy szkolenia zdobędą umiejętności praktycznego wykorzystania narzędzi social media do budowania i promowania marki, zrozumieją mechanizmy rządzące popularnymi platformami, nauczą się tworzyć angażujące treści, poprawnie konfigurować konta i skutecznie analizować efektywność działań.


KOMPETENCJE 

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy zdobędą kompetencje z zakresu: copywritingu, content marketingu, zarządzania mediami społecznościowymi, tworzenia i analizy strategii komunikacyjnej, korzystania z narzędzi do tworzenia grafiki i treści video, analizy konkurencji, a także umiejętności praktyczne związane z obsługą konkretnych platform social media.


OBSZAR UMIEJĘTNOŚCI 

Uczestnicy zdobędą umiejętności z zakresu: tworzenia efektywnych postów, zarządzania kontami biznesowymi na różnych platformach, analizy efektów działań, tworzenia i realizacji strategii marketingowej, obsługi narzędzi do tworzenia grafiki, analizy konkurencji oraz skutecznej komunikacji z klientami.


OBSZAR KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH 

Uczestnicy szkolenia zyskają kompetencje społeczne, takie jak umiejętność efektywnej komunikacji, pracy w zespole, negocjacji, prezentacji swojego brandu i umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych


PROWADZĄCY

Artur Janas - założyciel Agencji Reklamowej AP Reklama, jest ekspertem w zakresie pozyskiwania klientów, marketingu w mediach społecznościowych, grafiki i skutecznych strategii marketingowych. Zajmuje się profesjonalną obsługą mediów społecznościowych od 7 lat i jest wykładowcą na Wyższej Szkole Technologii Informatycznych w Katowicach. Opracował autorski program nauczania zasad marketingu w mediach społecznościowych oraz budowania marki. 



GRUPA DOCELOWA

Szkolenie skierowane jest do szerokiego spektrum odbiorców. Zarówno do osób indywidualnych, chcących poprawić swoją widoczność w mediach społecznościowych, jak i do przedstawicieli firm i instytucji, które chcą skutecznie promować swoją markę i nawiązać lepszy kontakt z klientami. Jest to propozycja zarówno dla osób już pracujących w marketingu, jak i dla tych, którzy dopiero planują swoją karierę w tym sektorze. Wszystkim, którzy chcą efektywnie korzystać z potęgi mediów społecznościowych w swoich działaniach, niezależnie od poziomu zaawansowania i specyfiki prowadzonej działalności, szkolenie dostarczy niezbędnych umiejętności i wiedzy.