FOTOGRAFIA PRODUKTOWA - modUł BASIC

Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm i ich pracowników, samozatrudnionych przedsiębiorców, handlowców, którzy chcą zrozumieć i poprawić przekaz wizualny swojej usługi oraz chcieliby zacząć samodzielnie fotografować i obrabiać zdjęcia do publikacji w sieci, sklepie online, marketplace, socialmedia, także przy użyciu dostępnych aplikacji. Osób, które chcą poznać podstawy samodzielnego kreowania zdjęcia produktu podnosząc w taki sposób możliwości związane ze sprzedażą usługi i zdobywania klienta.


CEL SZKOLENIA

Szkolenie przygotowuje do praktycznego zastosowania zasad i rodzajów fotografii produktowej w celu efektywnego organizowania sprzedaży, związanej ze skuteczną komunikacją wizualną w funkcjonowaniu biznesu, życiu zawodowym podnoszącej jakość relacji z klientem w procesie sprzedaży.


METODY

Zastosowane metody obejmują praktyczne warsztaty, ćwiczenia kreatywne, prezentacje, dyskusje i indywidualne zadania. Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli możliwość pracy zarówno w zespołach, jak i samodzielnie, aby rozwijać swoje umiejętności komunikacyjne i projektowe. 


PROGRAM

20 godzin dydaktycznych

1. Rodzaje fotografii produktowej - jak wykorzystywać fotografię produktu (prezentacja)

2. Sprzęt fotograficzny (ćwiczenia/warsztaty)

3. Podstawowe zasady fotografii (warsztaty)

4. Smartphone w fotografii produktowej (warsztaty/ćwiczenia)

5. Kreatywne techniki wykorzystania światła (prezentacja/warsztaty)

6. Różnice w podejściu i zastosowanych technik w zależności od wielkości produktu (warsztaty/ćwiczenia)

7. AI w fotografii produktowej (warsztaty/ćwiczenia)

8. Optymalizacja zdjęć - końcowe konsultacje obecnych prezentacji produktów uczestników (ćwiczenia/ocena)


Efekty uczenia się

Uczestnik po szkoleniu :


Poziom uzyskanej wiedzy teoretycznej sprawdzany jest na bieżąco podczas trwania szkolenia poprzez zadawane pytania oraz uzyskane odpowiedzi. Umiejętności praktyczne sprawdzane są w trakcie zajęć warsztatowych. Uczestnicy wykonują zestaw praktycznych ćwiczeń realizowanych pod kierunkiem trenera, pozwalających na bieżąco weryfikować nabywane umiejętności.


PROWADZĄCY

Jakub Bandkowski -Trener i szkoleniowiec z dziedziny zarządzania w mediach i fotografii. Zarządza kilkunastoosobowym zespołem tworzącym ponad 10 000 zdjęć reklamowych i produktowych rocznie na potrzeby e-commerce obecnego w 20 krajach Europy. Współtworzy strategię marketingową w zakresie prezentacji wizualnej 15 marek własnych i wprowadzanych do oferty ponad 1500 produktów rocznie. 

Jego zdjęcia reporterskie/prasowe publikowane były m.in w: Gazeta Wyborcza, Gazeta Lubuska, Wiadomości Samorządowe, GIIK, książkach (zdarzały się zdjęcia na okładki), albumach, kalendarzach, materiałach Urzędu Miasta.  

Nagradzany i wyróżniany za osiągnięcia w dziedzinie fotografii m.in przez National Geografic, Regionalny Ośrodek Debaty Międzynarodowej w Opolu, Gorzowskie Towarzystwo Fotograficzne